O značce Chocolat Poulain
Francouzská tradice
Francouzská značka Chocolat Poulain je již 175 let synonymem pro snídani téměř každé francouzské rodiny.
Vizí zakladatele značky Victora Augusta Poulaina bylo udělat z čokolády, produktu pro aristokracii, výrobek pro běžné lidi.
Sám Poulain vyrůstal v chudé rodině a jeho snem bylo, aby všechny děti mohly konzumovat čokoládu.
Dnes se ze slavné horké čokolády v prášku se znakem hříběte (fr. hříbě = poulain), připravuje skoro milion snídaní denně.
Historie Chocolat Poulain
1848: Založení společnosti Poulain Victorem-Augustem Poulainem, jedním z prvních francouzských výrobců čokolády v Blois.
1865: První velká továrna, první reklamní kampaň „ochutnejte a porovnejte“.
1894: Patent na výrobu rozpustného kakaa.
1904: Na trh byl uveden čokoládový prášek „Poulain Orange“, který byl jednou z prvních značek čokoládového prášku.
1905: Leonetto Cappiello nakreslil slavné hříbátko, které je s námi dodnes.
1937: Uvedení první tabulky hořké čokolády k nakousnutí : Noir Extra.
1988: Koupeno společností Cadbury-Schweppes.
2010: Koupeno společností Kraft-Foods a Mondelez v roce 2012.
2017 : Odkoupeno zpět do francouzského vlastnictví společností Eurazéo – Carambar & Co, která opět vzkřísila skvělou tradici a původní receptury značky.
Carambar & Co.
Francouzská společnost Carambar & Co., vlastník značky Chocolat Poulain, byla založena v roce 2017. Sdružuje 14 renomovaných cukrovinkářských a čokoládových značek.
Cílem společnosti je zachovat a udržet umění a know-how tradičního francouzského cukrářství a propagovat kvalitu výrobků Made in France. Společnost dosahuje obratu více než 350 mil. EUR a zaměstnává více než 1100 pracovníků v 5 výrobních závodech ve Francii.